Ако не сте доволни от вашия домоуправител, то е дошло време за свикване на общо събрание, където да се разрешат проблемите на входа в жилищния блок или кооперация. Имайте предвид, че точно домоуправителя е човекът, който се ангажира с проблемите на съкооператорите, а ако той няма време за това, значи е време да намерите друг вариант.
За съжаление често ставаме свидетели на нежеланието на живущите в дадената сграда да поемат щафетата на управителя на входа. Те се измъкват под претекст, че са ангажирани със служебните си задължения или нямат необходимата подготовка. Да, разбира се, че всеки домоуправител е длъжен да познава Закона за управление на етажната собственост и начините за свикване на ОС, но това не са толкова сложни неща, за да не могат да се научат и усвоят.
Проблемите с шумни съседи, воденето на домова книга, събирането на такси, инициирането на събрания и така нататък са задължения на вашия домоуправител. Той е и лицето, което отправя предложения към гражданите за монтиране на дограма на входа, смяна на щрангове, закупуване на нова врата и така нататък. Това са все неща от първостепенна важност за хората живеещи в съседство и не би трябвало да бъдат пренебрегвани в нито един момент.
Напоследък се наблюдава интерес към професионалните домоуправители, тъй като те имат необходимата подготовка за поемането на грижи за входа на сградата и живущите в него. Това са услуги, които се предлагат на достъпна цена, тъй че винаги можете да ги използвате. Естествено, за да стане това е нужен консенсус от всички присъстващи на общото събрание.
В обобщение
Не сте доволни от домоуправителя? Кажете стига и вземете важното решение за неговата смяна още днес. Дали ще гласувате доверие на друг човек от входа, или ще прибегнете до услугите на професионален домоуправител, това е решение на вас и вашите съседи. Каквото и да направите обаче, ще бъде по-добре, защото най-сетне някой ще се погрижи за проблемите ви.